Comunicats del/al Grup d'Administració de la Xarxa (36)

Fòrum de converses Contestacions Darreres activitats

PRESENTACIÓ DE LA NOVA WEB DE L'IES FRANCESC BADIA DE FOIOS

Presentació de la nova web 2.0 de l’IES Escultor En Francesc Badia. Una xarxa social dedicada exclusivament a l’educació La presentació cor…

Publicat per rafael julià i Inglada

7 Mai 5, 2010
Resposta de Oreto Doménech

17.04.10 Passejada Valoriana.

L'excursió d'ahir a l'espai vital i literari d'Enric Valor Queti Baixauli l'ha descrita amb gran bellesa. I amb veritat. Veritat que també…

Publicat per Laura Santacruz

14 Mai 5, 2010
Resposta de Francesc Joan López

Interessant seqüència didàctica per a treballar la Generació del 27 a través del Facebook

M'ha arribat a través del twitter aquesta seqüència didàctica per a treballar la Generació del 27 a través del twitter. La proposta em semb…

Publicat per Carles Monclús Garriga

1 Abr 21, 2010
Resposta de Francesc

LA CENSURA I L'ATAC A LES LLIBERTATS CONTINUA A VALÈNCIA

Censura  en l'homentage als repressaliats de la República al cementeri general de València: http://valldflors.wordpress.com/2010/04/16/cens

Publicat per Francesc Vila Martín

1 Abr 17, 2010
Resposta de Francesc

SETMANA PER LA LLENGUA A L'IES FRANCESC BADIA DE FOIOS

Al meu institut celebrem la setmana de la Trobada de l'HORTA NORD amb la següent programació: BADIALLENGUARAFA.BLOGSPOT.COM

Publicat per rafael julià i Inglada

3 Abr 16, 2010
Resposta de rafael julià i Inglada

Ja funciona, per fi, la utilitat per introduir esdeveniments i activitats que proposem els usuaris de la xarxa

Ha costat trobar l'avaria que havia desactivat la utilitat de les "Activitats" on qualsevol membre podrà d'ara en avant proposar-ne, ja sig…

Publicat per Un Entre Tants

5 Mar 23, 2010
Resposta de Carles Monclús Garriga
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Següent>

RSS

© 2017   Creada per Un Entre Tants.   Tecnologia de

Insígnies  |  Informa d'un Problema  |  Terms of Service