Converses de Oreto Doménech (117)

Converses Contestades (82) Contestacions Darreres activitats

"Pensava que a Favara es feien les classes en valencià..."

Oreto Doménech ha contestat Gen 28 a Experiències amb vídeos reals a l'aula sobre TIC interessants!

4 Gen 29
Resposta de David Talavera Puig

"Molt xulo!"

Oreto Doménech ha contestat Gen 28 a Experiències amb vídeos reals a l'aula sobre TIC interessants!

4 Gen 29
Resposta de David Talavera Puig

"Hola! Jo no en tinc, però he trobat aquesta pàgina que sembla prou completa :) No hi…"

Oreto Doménech ha contestat Des 24, 2013 a EXERCICIS PER A LA PISSARRA DIGITAL

1 Des 24, 2013
Resposta de Oreto Doménech

"Hola Simó :) Has fet bé de plantejar-ho ací en el fòrum de conversa, és el lloc idea…"

Oreto Doménech ha contestat Mai 30, 2013 a Preparació de les oposicions de Valencià: llengua i literatura

4 Set 22, 2014
Resposta de Mireia

"Gràcies Vicent, molt interessant!! (A Finlàndia diu que en tenen de 4 a 6 hores i mo…"

Oreto Doménech ha contestat Abr 24, 2013 a Quantes hores lectives han de tenir els nostres alumnes?

1 Abr 24, 2013

"Moltes gràcies per la teua participació. Ho difonc pel Twitter i Facebook a veure si…"

Oreto Doménech ha contestat Abr 10, 2013 a Avaluació de la idoneïtat de les eines TIC

1 Abr 10, 2013

"Per cert, vídeo trobat al Google +. a la Comunitat DocenTIC's. Vos recomane que us i…"

Oreto Doménech ha contestat Mar 12, 2013 a Educació en l'any 2111

1 Mar 12, 2013

"Hola Pura, gràcies per aquesta proposta interessantíssima. A Elda estaria molt bé q…"

Oreto Doménech ha contestat Nov 4, 2012 a La Toponímia en l'ensenyament

34 Gen 10, 2013
Resposta de Pura Santacreu Berenguer

"Gràcies! La vostra és completíssima. La tindré en compte si al meu centre ens fem av…"

Oreto Doménech ha contestat Set 19, 2012 a Fitxa inici de curs

3 Set 23, 2012
Resposta de Anna Gascon

"Llegit. I els dos articles que s'hi relacionen, també. Estic d'acord en alguns punts…"

Oreto Doménech ha contestat Set 3, 2012 a ENSENYAMENT, UN CAOS BEN ORGANITZAT

2 Set 3, 2012
Resposta de Laura Santacruz

RSS

© 2017   Creada per Un Entre Tants.   Tecnologia de

Insígnies  |  Informa d'un Problema  |  Terms of Service