Converses de Empar Fayos Sancho (11)

Converses Contestades (9) Contestacions Darreres activitats

"És aquest un tema molt candent. La meua opinió al respecte és que si no deixem els n…"

Empar Fayos Sancho ha contestat Mai 11, 2010 a EL VEL ISLÀMIC I EL RESPECTE A LA DONA

5 Mai 17, 2010
Resposta de Jordi Julià Garcia

"Sí, ha estat una errada per la meua part. Al primera m´ha costat de entendre la notí…"

Empar Fayos Sancho ha contestat Mar 23, 2010 a Ja ha eixit el SOFTCATALÀ

7 Mai 11, 2010
Resposta de Queti

"Quin bon encontre faríeu. Evidentment, cal manifestar-nos i dir SÍ AL REQUISIT LINGÜ…"

Empar Fayos Sancho ha contestat Mar 11, 2010 a Manifest pel requisit lingüístic

3 Mar 11, 2010
Resposta de Queti

"Hola Laura no sé que ha pogut passar amb l'enllaç però no mostra el wiki. Podries an…"

Empar Fayos Sancho ha contestat Mar 11, 2010 a 8 DE MARÇ

2 Mar 11, 2010
Resposta de Laura Santacruz

"Jo havia pensat el mateix que Toni. Segur que al blog de polítiques d'igualtat del J…"

Empar Fayos Sancho ha contestat Mar 7, 2010 a UNA PRESENTACIÓ PER A CELEBRAR LA DIADA DE LA DONA TREBALLADORA

7 Mar 9, 2010
Resposta de Oreto Doménech

"El que més m'agrada d'Isabel-Clara és la seua manera de fer literatura des de la quo…"

Empar Fayos Sancho ha contestat Mar 7, 2010 a Isabel-Clara Simó, a València

9 Mar 9, 2010
Resposta de Queti

"He fet una visita virtual per la pàgina "degomagom.ning.com" annexada per Toni de la…"

Empar Fayos Sancho ha contestat Feb 10, 2010 a Ús de la xarxa Ning

14 Mar 14, 2010
Resposta de Francesc Vila Martín

"Li he donat una ullada a l´adreça i té bona pinta, encara que sembla que el projecte…"

Empar Fayos Sancho ha contestat Feb 10, 2010 a nova editorial

2 Feb 10, 2010
Resposta de Empar Fayos Sancho

"Jo tampoc sabia que volia dir FGEE però per no quedar-me en el dubte l´he buscat i é…"

Empar Fayos Sancho ha contestat Feb 9, 2010 a Les valencianes i els valencians llegim poc.

4 Feb 9, 2010
Resposta de Francesc

RSS

© 2018   Creada per Un Entre Tants.   Tecnologia de

Insígnies  |  Informa d'un Problema  |  Terms of Service