Un Entre Tants

Xarxa Cooperativa d'Experiències TIC per a l'Ensenyament en Valencià

Col·legues, trobe que aquesta prova avaluativa no la passem.

Els estudiants són al carrer i malgrat la violència contra ells hi tornen cada dia. Hi posen el cos al crit de volem una escola digna. Nosaltres, en general -i exagerant, en sóc conscient-, no anem més enllà de la piulada i dels malsestats al mur...

Volem ser el gremi docent o una classe decent? Que a causa d'aquesta, sabran els nostres alumnes qui som els seus professors.

Què hi fem? Ajudem-nos a actuar!

Vistes: 161

Contesta

Contestacions a Aquesta Conversa

S'ha creat un grup a Facebook: https://www.facebook.com/pages/Suport-a-lIES-Llu%C3%ADs-Vives/24943...

Vicent Maurí, de l'STEPV acaba d'anunciar que demà es reuniran per tractar la repressió policial.

A mi no se m'ocorre cap altra cosa que eixir al carrer...

Jo crec que hem d'eixir al carrer amb els pares i mares a fer costat als nostres estudiants, que estan desesperats i es veuen sense futur. Eixim.

Dèlia, Oreto, hi estic d'acord i organitzar-ho ha de ser prioritari. Sí, organitzem concentracions puntuals a cada centre o barri o ciutat com ja se'n van fer algunes el passat divendres. I afegim-nos a tots els actes de rebuig i condemna que es convoquen...

I un tancament massiu en algun centre...  Aquesta nit hi ha a l'IES Lluís Vives i a la Facultat de Geografia i Història, de València.

Com veieu aquestes possibilitats? I baixar al carrer ara?

RSS

© 2014   Creada per Un Entre Tants.   Tecnologia de

Insígnies  |  Informa d'un Problema  |  Terms of Service