Un Entre Tants

Xarxa Cooperativa d'Experiències TIC per a l'Ensenyament en Valencià

Ja funciona, per fi, la utilitat per introduir esdeveniments i activitats que proposem els usuaris de la xarxa

Ha costat trobar l'avaria que havia desactivat la utilitat de les "Activitats" on qualsevol membre podrà d'ara en avant proposar-ne, ja siga en "Afegeix instantàniament" - clicant en Activitat (per a propostes poc detallades) o bé en la pestanya superior "Activitats" (per a relacionar amb detall l'esdeveniment). Comenceu a utilitzar-lo per a l'excursió programada o d'altres actes que s'aproximen, i gaudim, per fi, d'aquesta eina tan fantàstica per a informar-nos d'obres de teatre, jornades, presentacions de llibres, cursos, excursions, i tota mena de propostes que organitzem nosaltres o s'organitzen des de fora de la xarxa.
Bon descans a tothom!!!

Vistes: 9

Contesta

Contestacions a Aquesta Conversa

Gràcies als que heu trobat l'avaria perquè és cert que la utilitat és fantàstica i des de ja la comencem a gaudir tots. 1000gràcies, doncs!
Moltes gràcies per les hores que heu dedicat a millorar els seveis d'1entretants i resoldre l'avaria. En farem ús per a properes convocatòries d'activitats, esdeveniments i events.
Bon descans.
Em podeu dir on està el problema en la traducció. Vaig incorporar la traducció que em facilitàreu i a mi també em passa a la xarxa ning que he creat. Crec que es algun problema de la traducció perquè quan vull afegir algun esdeveniment canvie l'idioma i l'introduisc sense problemes. Primer vaig pensar que era només el nom dels mesos que no estava traduït al calendari però vaig veure que no només era això. On està el problema?
Moltíssimes gràcies

RSS

© 2017   Creada per Un Entre Tants.   Tecnologia de

Insígnies  |  Informa d'un Problema  |  Terms of Service