Un Entre Tants

Xarxa Cooperativa d'Experiències TIC per a l'Ensenyament en Valencià

Bon dia a totes i tots,

Primer de tot vull saludar-vos i agrair el treball tan ben fet que dueu a terme tota la gent que heu creat i mateniu la xarxa unentretants. Enhorabona perquè és absolutament fantàstica! No sóc nou a la xarxa però des que en sóc membre encara no hi havia participat mai... i espere fer-ho més a partir d'ara.

Escric aci perquè he vist que molts de vosaltres sou professor de valencià en Secundària en exercici i amb experiència i voldria, abusant un poc de la confiança, preguntar-vos una qüestió perquè vull començar a preparar per a l'any vinent les oposicions de Valencià: llengua i literatura i la veritat és que estic un poc perdut i no sé on adreçar-me.

La primera és si algú coneix o sap d'alguna persona de la xarxa que prepare per a esta especialitat (o siga, que en siga preparador, no opositor) o, si no, si em podríeu recomanar alguna acadèmia o centre d'estudis a València que prepare esta especialitat. Si no és així, però alguna persona em poguera deixar/vendre un temari, programació didàctica o bibliografia al respecte vos ho agrairia moltíssim.

Vull agrair-vos de bestreta l'atenció i el treball magnífic que feu ací tantes persones.

Simó

Vistes: 1685

Contesta

Contestacions a Aquesta Conversa

Hola Simó :) Has fet bé de plantejar-ho ací en el fòrum de conversa, és el lloc ideal. Et responc el missatge ara mateix. Moltes gràcies per les teues amables paraules: entre tots ho farem tot!

Moltes gràcies, Oreto, un plaer compartir este espai amb vosaltres. Enguany, que en fa vint de la mort d'Estellés, tenim més motius encara per continuar assumint i reivindicant la veu d'este poble, i en esta xarxa ho feu cada dia. Salut!

El meu nom és Anna Palomares i hui he llegit el teu  missatge demanant informació al voltant del temas d'oposicions de secundària en Valencià: llengua i literatura.

Em trobe en el mateix sac que tu, he de preparar oposicions l'any vinent i també estic interessada en aquest tema, yo no conec cap acadèmia ni preparador, si te n'assabentes d'alguna o algun preparador, per favor, podries compartir la informació?

Moltes gràcies

Anna Palomares

Hola! Bon dia! Enguany vull preparar les oposicions i necessite un preparador per a la part dels comentaris! En coneixeu algun? estic un poc desesperada perquè no trobe res! Gràcies per la vostra ajuda!

RSS

© 2017   Creada per Un Entre Tants.   Tecnologia de

Insígnies  |  Informa d'un Problema  |  Terms of Service