Benvolguts amics,

us comunico que, des de fa quatre cursos, tinc en marxa un blog de llengua i literatura. El blog es diu: http://batxillerat.blogspot.com. Us pregaria que el visitéssiu i que me'n féssiu saber la vostra opinió i també, evidentment, que hi participéssiu.

Vistes: 210

Contestacions a Aquesta Conversa

Benvingut al grup, Miquel!

He visitat el teu blog i veig que hi poses prou enllaços, però sense posar-los com a enllaços, és a dir: hi poses l'adreça de l'enllaç, però com que no els penges com a enllaços, els visitants no poden fer clic a sobre per anar-hi directament a l'adreça que hi recomanes.

Si penges les adreces com a enllaços, facilites molt la visita als llocs que recomanes per part dels teus seguidors. Pense que és molt més pràctic.

(Una altra cosa: l'última entrada que hi has penjat apareix com a codi font en lloc d'aparéixer com a vídeo o el que fóra que volgueres penjar-hi. Mira-ho, perquè no tinc clar si només ho veig jo així o és que realment hi ha un error).

Jo també tinc un blog de classe i un Google Site (en constant procés de construcció) amb recursos de llengua i literatura catalanes. Si vols pegar-li una ullada...

Ens seguim! ;-)

Miquel Àngel, he començat a llegir alguna de les entrades del blog. Seguiré visitant-te i, més endavant, quan tinga major criteri,  ja et comentaré; de moment el sistema de copiar els enllaços en una altra pàgina per poder llegir el text complica un poc la lectura. No he pogut obrir el text que supose és un model d'alguerés.

Salutacions

RSS

© 2017   Creada per Un Entre Tants.   Tecnologia de

Insígnies  |  Informa d'un Problema  |  Terms of Service