Hola, companys i companyes!

Últimament he publicat un parell d'entrades al meu blog sobre els coneixements TIC que a hores d'ara (i segons la llei educativa vigent) ha de tenir un mestre de Primària o un profe d'ESO.

Com que una de les coses que ha de controlar és el tema del correu-e, he iniciat també una sèrie d'articles sobre això i he creat també un formulari (de només cinc preguntes molt bàsiques), adreçat a docents, alumnes, pares, mares i comunitat educativa en general de tot l'Estat espanyol, per tal d'arreplegar dades sobre l'ús general del correu-e.

Us deixe ací l'adreça abreviada del formulari, per tal que pugueu difondre-la i accedir-hi des de qualsevol lloc (és a dir, sense haver de passar per la Ning d'1entretants si ho feu des del centre, ja que com sabeu, Conselleria no deixa accedir-hi).

http://ow.ly/h2uGm

Ja em direu què us sembla.

Salut!

Vistes: 119

Contestacions a Aquesta Conversa

Hola Teresa,

per algun motiu que desconec, l'enllaç no em deixa arribar al teu blog per llegir les entrades sobre les competències TIC dels docents. ¿Què hi puc fer?

D'altra banda, m'agradaria saber com han anat els resultats de l'enquesta. Jo hi he deixat les respostes tambié!

Salutacions

Assumpta

Hola Assumpta!

En primer lloc, benvinguda.

En segon lloc, no pots arribar als articles del meu blog, perquè abans tenia un blog en català dedicat a l'àmbit educatiu i el blog que tinc ara és diferent (està adreçat a professionals i empreses en general i hi compartisc estratègies de comunicació i recursos digitals) i està en castellà.

Estava esperant que canviàrem de la Ning a una altra plataforma en 1entretants per tal de veure com recuperava tots els continguts que tenia abans en l'altre blog i que eren específicament educatius, però com que de moment no hem canviat...

Mira, de totes maneres, et passe l'enllaç a la publicació que comentes sobre les competències TIC i tal: Proposta 2.0 d'incorporació real de les TIC al Currículum. També pots veure la ponència que vaig fer a la Universitat d'Alacant on explicava tot això: https://youtu.be/jFatVNuRYiY

Pel que fa al tema de l'ús del correu-e, ací tens l'enllaç que et permet accedir als resultats del formulari: Resultats ús del correu-e. Si fas clic en Formulari --> Mostrar resum de les respostes podràs veure'ls de manera gràfica.

Espere que et siga útil la informació que hi trobes.

Gràcies novament i disculpa els inconvenients.

Fins aviat ;)

Hola de nou, Teresa!

Moltes gràcies pels enllaços, em fan molt de paper per al tema que estic treballant! Amb el teu permís, citaré l'article que em remets. 

D'altra banda, a l'enquesta de l'email no tinc permís per clickar en formulari, sols tinc permís de lectura. Si tingueres les dades reflectides en algun altre article/treball em valdria per al propòsit que necessite. 

Finalment, com et puc enviar un missatge que no siga públic des de la bústia? Hem d'estar reconegudes com a amigues? Encara no sé ben bé, però sembla que solament puc enviar missatges a persones amb les quals tind amistat admesa.

M'agrada molt la línia de treball d'aquest grup, i espere que seguisca endavant. Què caldria aportar, com està la qüestió, per on caldria seguir investigant? 

Fins prompte!

Ja t'he afegit entre les meues amistats i t'he enviat el meu correu-e per privat. Ara mateix, no trobe l'article que vaig escriure sobre els resultats del formulari (de qualsevol manera, n'era una breu descripció, tampoc no et penses que era molt més).

Si t'interessa, m'envies el teu correu-e a l'adreça que t'he enviat i et done accés com a editora al formulari d'allò del correu perquè pugues consultar el que necessites. No problem!

Pel que fa al grup de TIC& Currículum, està prou parada la cosa. L'últim que vaig fer va ser mirar-me la nova llei educativa per veure si hi havia canvis substancials pel que fa a la inclusió de les TIC i no n'hi ha. La cosa continua pràcticament igual en aquest sentit.

RSS

© 2017   Creada per Un Entre Tants.   Tecnologia de

Insígnies  |  Informa d'un Problema  |  Terms of Service